Головна » Файли » Додатки до навч. тем |
[ Викачати з сервера (27.8 Kb) ] | 30.01.2016, 11:38 |
Контрольна робота за творчістю О. Пушкіна та М. Лермонтова Варіант І Початковий рівень Завдання з вибором правильної відповіді 1. Укажіть прізвища письменників — представників «золотої доби» російської літератури: а) Гончаров, Пушкін, Некрасов; б) Пушкін, Лермонтов, Гоголь; в) Пушкін, Гоголь, Тургенєв; г) Лермонтов, Гоголь, Толстой. 2. Укажіть причину «світлої печалі» ліричного героя у вірші «Я вас кохав...»: а) кохання, яке згасає; б) нерозділене почуття любові; в) ревнощі; г) кохання, що раптово відродилось. 3. Укажіть назву літературного журналу, засновником якого став О. Пушкін: а) «Отечественные записки»; б) «Вестник Европы»; в) «Современник»; г) «Русский вестник». 4. Укажіть період у творчості О. Пушкіна, який вважається найпродуктивнішим: а) Болдинська осінь 1830 р.; б) період південного заслання; в) період «петербурзької юності»; г) Михайлівський період 1824 — 1826 рр. 5. Укажіть вірш Лермонтова, поява якого стверджувала той факт, що в Росії з'явився новий геніальний поет, послідовник Пушкіна: а) «Кавказ»; б) «Вітрило»; в) «Смерть поета»; г) «Бородіно». 6. Назвіть причину, яка спонукала Печоріна стривожити спокій мирних контрабандистів: а) бажання розкрити темні справи порушників закону; б) бажання мати певний матеріальних зиск; в) спроба стати «своєю людиною» для злочинців; г) бажання пережити пригоду, пов'язану з розкриттям таємниці. Середній рівень Завдання з вибором кількох правильних відповідей 1. Укажіть, що вплинуло на поведінку Євгенія Онєгіна, коли він погодився на дуель з Ленським: а) бажання помститися; б) світські правила; в) думка таких, як Зарецький; г) бажання розвіяти нудьгу. Достатній рівень Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) 1. Установіть відповідність між героями роману «Євгеній Онєгін» та їхніми авторськими характеристиками. а) Євгеній Онєгін; б) Ленський; в) Тетяна Ларина; г) Ольга Ларина. 1) «Як рано міг він хитрувати, Ховати надію, ревнувати...»; 2) «Він майстер був посперечатись,І гостро, й тупо відказати...»; 3) «Слухняна, завжди непримхлива, Весела завжди, як весна...»; 4) «Печальна, дика, мовчазлива, Неначе сарна, полохлива...»; 5) «Душею мрійник геттінгенський, Красунь, стрункий, як очерет, Поклонник Канта і поет...» Завдання на встановлення хронологічної послідовності 1. Розташуйте глави роману «Герой нашого часу» так, щоб події, які в них зображуються, були в хронологічній послідовності: а) «Бела»; б) «Максим Максимович»; в) «Княжна Мері»; г) «Тамань». Завдання відкритої форми з короткою відповіддю 1. Впишіть жанр роману, якому відповідає визначення: «Роман, сюжет якого складає дослідження процесів внутрішнього буття особистості, психології людини, її внутрішніх конфліктів, називається...». Високий рівень Завдання відкритої форми з розгорну тою відповіддю 1. Чому Онєгін став «зайвою» людиною, «розумною непотрібністю»? Як ви вважаєте, чи міг він щось виправити у своєму житті? Відповідь аргументуйте.
Варіант II Початковий рівень Завдання з вибором правильної відповіді 1. Укажіть ім'я видатного російського письменника, який подарував 0. Пушкіну свій портрет із написом: «Переможцю — учню від переможеного вчителя»: а) Г. Державін; б) І. Крилов; в) В. Жуковський; г) М. Карамзін. 2. Укажіть, як вплинув на почуття головного героя роману О. Пушкіна «Євгеній Онєгін» лист, написаний Тетяною Лариною: а) зворушив; б) залишив байдужим; в) обурив; г) розвеселив. 3. Укажіть, хто такий «Герой нашого часу», за словами М. Лермонтова: а) портрет його знайомого; б) портрет, складений із пороків усього сучасного йому покоління; в) його особистий портрет; г) жахлива і потворна вигадка автора. 4. Укажіть тему, яку розкриває Лермонтов у вірші «На дорогу йду я в самотині...»: а) осуд бездіяльності й моральної ницості свого покоління; б) герой та натовп; в) любов до батьківщини; г) потяг до волі, гармонії, повноти буття. 5. Укажіть, взаємодією яких художніх напрямів відзначається «золота доба» російської поезії. а) Класицизму і романтизму; б) романтизму і реалізму; в) класицизму і бароко; г) бароко і романтизму. 6. Укажіть, що найбільше вразило офіцера — оповідача під час зустрічі з Печоріним: а) маленька аристократична рука з тонкими пальцями; б) очі, які не сміялися, коли він сміявся; в) по-жіночому ніжна шкіра; г) його стрункий юнацький стан. Середній рівень Завдання з вибором правильної відповіді 1. Укажіть, який новий тип романтичного героя представила світові російська класика: а) герой, який шукає своє місце у світі, позбавленому гармонії; б) ідеальна людина; в) громадянин — патріот, який підкоряється суспільству; г) герой — подвижник ідей. Достатній рівень Завдання на встановлення відповідності 1. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами. а) Реалістичність зображення; б) аналіз душевних поривань особистості; в) герой — соціальний тип епохи; г) аналіз соціальної дійсності. 1) Романтизм; 2) реалізм. Завдання на встановлення хронологічної послідовності 2. Розташуйте в хронологічній послідовності події життя Євгенія Онєгіна: а) повернення до Петербурга після мандрів; б) зустріч з Тетяною Лариною в саду; в) приїзд в село; г) дуель з Ленським. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю 3. Впишіть пропущене в тексті словосполучення: «Ще на початку роботи над «Євгенієм Онєгіним» Пушкін писав В'яземському, указуючи на особливості жанру нового твору: «...я тепер пишу не роман, а... — диявольська різниця». Високий рівень Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю 1. Хто винен у тому, що Печорін став «моральним калікою»? Чому, на вашу думку, він нічого не змінює в своєму житті? Відповідь аргументуйте.
| |
Переглядів: 4551 | Завантажень: 73 | |
Всього коментарів: 0 | |