Головна » Файли » Позакласна робота |
[ Викачати з сервера (32.9 Kb) ] | 03.05.2016, 19:43 |
Вечір Хто є хто?» 9-Б- Всім привіт ! 9-А- Нарешті ми дочекалися свого дня, коли можемо розправити крила і показати ліцею хто є хто у нашій паралелі. Подпорінова Н. - Ти впевнений, що ми зможемо справити враження. 9-Б- Ти ще сумніваєшся? У нас навчаються: кращий читач року Подпорінова Настя 9-А- Переможець багаточислених конкурсів ораторського мистецтва Легеня Даня. Подпорінова Н.- Це ще не все. Ви, взагалі, знаєте, скільки у нас у паралелі переможців і призерів районних та обласних предметних олімпіад: Коваленко Катя, Подпорінова Настя, Бутенко Льоша, Буряк Аліна, Дубок Влад, 9-Б-Конкурсу захисту наукових робіт в Малій академії наук Подпорінова Настя, Коваленко Катя, Легеня Даня, Козинець Альбіна, Буряк Ліля 9-А-Продовжимо. Я ще не сказав про спортивні досягнення наших друзів. Це Коробко Віталій, Дубок Влад, Гордієнко Влад, Бутенко Льоша, Ольховська Даша, Власенко Лєна, Таракчян Давид Подпорінова Н- А які артисти в нашій паралелі: Олійник Таня, Корецька Настя, Козинець Альбіна, Жаров Артем, Міщенко Олена. Котелевець Настя, Буряк Ліля, Павлій Настя, Ведмідь Оля, Іванова Поліна, Кобзар Неля,Заєць Юля,Жаров Артем, Шевченко Іра, Пащенко Слава, Марченко Таня 9-Б- Пропоную перейти від слів до справи. Тож, зустрічайте: енергійні, несамовиті хлопці і дівчата з 9-В класу. Це справжній рок-н-рол.
(Рок-н-рол 9-В клас) 9-Б- Дівчата, та ви просто красуні: вії підвели, нігті розмалювали, волосся нафарбували. Одного не розумію, навіщо скільки хімії? 9-Б- Навіщо дівчатам хімія, щоб визивати реакцію у хлопців. 9-Б- А ще для того, щоб бути фотогенічними. 9-Б- Через багато років візьмеш стару фотографію, подивишся, а ти юна і прекрасна. ( Старі фотографії 9-Б клас) 9-Б- Невже колись ми будемо згадувати шкільні роки, як найкращі, найбезтурботніші. Не вірю. 9-А- Чому? Марченко Н.- Ви тільки подумайте, скільки стресових ситуацій ми зараз переживаємо. Доки вчитель скаже: «До дошки іде…..» хтось отримує мікроінфаркт, хтось встигає помолитися….., 9-А- А хтось встигає вивчити домашнє завдання. Марченко Н.- От якби можна було зайти до вчителя в кабінет, грюкнути по столу, заявити про себе. 9-Б- А я вчора в кабінеті біології так і зробив. 9-А- І як на це відреагувала вчителька. 9-Б - Не знаю, вона на нараді була. Марченко Н.- А я вважаю, що всі заборони і обмеження у школі мають якийсь сенс. 9-А- Доречі, 9-В клас провів цікавий експеримент під назвою «Школа без заборон». ( Відео 9-В клас )
9-А- Скажіть, будь ласка, котра година? 9-Б- Ну, «котра година», якщо це тебе так прикалує. 9-А- Ніякого приколу, я просто хочу дізнатися котра зараз година. Ти чого смієшся, особисто я нічого смішного не бачу. Іванова О.- Звичайно, ти не можеш бачити, що в тебе приліплено на спині. 9-А- Я запишу вас у список «люди, з якими не бажано спілкуватися» 9-Б- А ти що лівша? 9-А- Ну і що? 9-Б- А тобі це не заважає. От ти якою рукою розмішуєш чай? 9-А- Лівою. Іванова О.- От бачиш, а нормальні люди розмішують ложечкою. 9-А- Та я вам зараз… Іванова О.- Спокійно, прибережи свої руки для більш приємного заняття. Будеш аплодувати, коли почуєш пісню 9-В класу (Пісня про професії 9-В клас) 9-Б- Я все думаю, навіщо у школі ставлять оцінки? 9-А- Для того, щоб ти об’єктивно міг оцінити свої знання. Хміль М.- А якщо моя оцінка не співпадає з оцінкою у щоденнику. 9-Б- Ти про що? Хміль М.- Ну хоча б про англійську. Мене ставлять у приклад іншим учням, а у журналі - «5». 9-А- Не пам’ятаю, коли це тебе ставили у приклад. Хміль М.- На минулому уроці вчителька сказала: «Подивіться на Хміль Марину. Так вчитися не можна». 9-А- А-а-а!!! Хміль м.- Що «А-а-а!!!». Та я говорю англійською, як Бог. 9-Б- Невже? Хміль М.- Та коли я здаю говоріння, вчителька завжди каже: «О, Господи!». Я, навіть, Таню Марченко і Катю Коваленко навчила співати англійською. Не вірите, послухайте самі. ( Марченко Т. і Коваленко К. 9-А клас – англійською) (Вихід Альбіни з плакатом «Ми за зміни») 9-А- А це ще що за мітинг? А, зрозумів. Альбіна захищала в МАН роботу на тему «Чи може жінка бути філософом?» Мабуть, перейнялася дуже цією проблемою і стала суфражисткою. Козинець А.- Не говори дурниць. Краще приєднуйся до нашого руху «Ми – чекаємо на зміни !». 9-Б- А куди рухаємось, дозвольте запитати. Козинець А.- Як куди, до змін. 9-Б- До яких змін? 9-А- До довгоочікуваних!!! (Пісня «Мы ждем перемен» 9-В клас) 9-А- А ми, учні 9-А класу, особливі. Кукецяк К.- Чим це ви особливі? 9-А- А тим, що вивчаємо поглиблено математику. Кукецяк К.- Та ви справжні Архімеди, знаєте математику на рівні 3 століття до нашої ери. 9-А- Щоб ти розуміла, у нас 90 відсотків класу пише контрольні з предмету на високому рівні. А у вас? Кукецяк К.- А у нас у класі просто немає 90 відсотків. 9-А- Все ясно. (виходять учні 9-Б класу) 9-Б- Хто тут з математичного класу? 9-А- Ну ми. 9-Б- Так, беріть лопату, будемо корені добувати. 9-А- Що я вам скажу, ви занадто квадратні. 9-Б- Тобто? Кукецяк К.- Тобто, вам потрібно закруглятися зі своїми приколами і звільнити сцену. 9-А- Тоді танцюйте разом з нами «Ча-ЧА-ЧА!!!» («Ча-ча-ча» 9-А клас) Низелюк Ж.- А зараз ми хочемо запросити на сцену кращого музиканта паралелі - Жарова Артема. 9-А- Зачекайте, зачекайте. Наскільки я знаю, кращий музикант Золотченко Міша. 9-Б- Та коли наш Жаров грає на акордеоні Рахманінова… 9-А- Дай відгадаю, сусіди відразу викликають поліцію, через те, що він знущається над сусідами і над Рахманіновим . Низелюк Ж.- А Міша між іншим, ла-у-ре-ат… 9-Б- Ну давай, давай збреши щось. 9-А- Брехати при тобі, це все одно, що грати на скрипці в присутності Паганіні. 9-Б- Пропоную, влаштувати музичну дуель між хлопцями. Низелюк Ж.- Подивимось чия візьме. («Музична дуель» Жаров А. Золотченко М.)
9-А А зараз дозвольте представити справжніх зірок. Ольховська Д. Таня! ЇЇ життєве кредо: «Скромних людей не буває. Просто декому нічим похвастатись» 9-Б Міша! Він увесь час скаржиться на сусідів. 9-А А що ви хотіли. Три години ночі, а вони по батареї довбають. Добре, що я не сплю на гітарі граю. 9-Б Настя! Надзвичайно смілива дівчина. Які хоробрі вчинки ти здійснила у своєму житті? 9-А Одного разу я підняла руку на фізиці. Сіда К. Оля! ! ЇЇ улюблений шкільний урок – останній. 9-А А разом вони - вокально – інструментальний ансамбль !!!. ( Ансамбль 9-А клас) 9-Б- Катю, ти мені подруга? 9-А- Я твоя краща подруга. 9-Б- Тоді скажи правду, я гарна? 9-А- Ну, звичайно. На своєму Дні народження ти , взагалі, була гарнішою за всіх. 9-Б- Спасибі, я намагалася, спеціально гостей підбирала. 9-А-Що-о-о ? Зуб К.- А вам не здається, що я трохи затовста? 9-А- Що ти? Ну якщо хочеш, я пораджу тобі одну дієту. Зуб К. - Я і без тебе знаю, треба пити активоване вугілля. 9-А- Ні, у твоєму випадку вугілля треба розгружати. Зуб К.- Як добре, коли поруч «справжні друзі». ( Танець «Друзі» 9-Б клас)
9-А Ми сьогодні жартували, іронізували, кепкували один з одного. 9-Б Але якщо серйозно, за 9 років навчання ми стали справжніми, вірними друзями. Таракчян Д. А наш ліцей завжди залишатиметься для нас рідною,теплою домівкою. 9-А Так, шкільні роки проходять швидко, 9-Б Безтурботні, світлі, гомінкі. Буряк Ал. І згадати буде нам приємно, 9-А Ці неперевершені деньки. 9-Б Часто виробляли ми кульбіти, Буряк Л. Завжди вибачали вчителі. 9-А Тут навчилися дружити і любити, 9-Б Ну а це уміння не малі. Ващенко В. Вчителі нас вчать уперто й стійко, 9-А Клопіт безконечний в їх бутті. 9-Б Біля дошки ми хапаєм двійки, Буряк Ан. Щоб дванадцятки отримувать в житті. «Школа» 9-А (Всі учасники виходять на сцену. Співають разом приспів) Літо дуже швидко промайне для нас І покличе знову дзвоник в школу, В профільний новий для нас десятий клас, У ліцейну молодість чудову!
| |
Переглядів: 682 | Завантажень: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |